Informacije za javnost


Poziv na reguliranje zakupnog odnosa do 30.06.2019.


Pozivamo sve neposredne posjednike poslovnih prostora u vlasništvu Republike Hrvatske koji još uvijek nisu regulirali zakupni odnos da zahtjev za sklapanjem ugovora o zakupu poslovnoga prostora podnesu što prije, a najkasnije do 30. lipnja 2019. godine.


Reguliranje zakupnog odnosa važno je kako za vlasnika, tako i za korisnike, kako bi i dalje bili u mogućnosti nesmetano koristiti poslovne prostore u kojima obavljaju svoju djelatnost. Potpisivanjem ugovora o zakupu na rok od 5 godina nastoji se ostvariti jedan od ciljeva, a to je svim zakupnicima pružiti osjećaj sigurnosti te im omogućiti uredno i kontinuirano obavljanje djelatnosti.


Odredbom članka 15. stavka 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (Narodne novine“ broj 112/18) propisano je da sve osobe koje se na dan stupanja na snagu Zakona nalaze u neposrednom posjedu poslovnog prostora, a nemaju s Republikom Hrvatskom sklopljen ugovor o zakupu, mogu do kraja lipnja zatražiti sklapanje ugovora.


U prva tri mjeseca 2019. godine, ugovorom o zakupu svoj status reguliralo je 145 korisnika.


Zahtjev za sklapanjem ugovora o zakupu poslovnog prostora, za one poslovne prostore koji su na upravljanju kod trgovačkog društva Državne nekretnine d.o.o., dostavlja se na adresu Planinska 1, Zagreb ili skenirano na e-mail: info.poslovniprostori@hr-nekretnine.hr.


Važno je napomenuti da se sklapanje ugovora o zakupu za poslovni prostor u vlasništvu RH može ostvariti samo ukoliko su podmirene sve dospjele obveze prema Republici Hrvatskoj te ako su ispunjene sve dospjele obveze s osnove korištenja poslovnog prostora (primjerice troškovi režija, naknade za korištenje, komunalne naknade, pričuve i sl.). U slučaju da postoji dugovanje s osnove korištenja poslovnog prostora, takve korisnike pozivamo da kontaktiraju Društvo radi reguliranja dospjelog dugovanja.


Kontakti: E-mail: info.poslovniprostori@hr-nekretnine.hr Broj telefona: 01/6346-312 ili 01/2657-519





Prvi petak u veljači nosimo crveno za žene

Prvi petak u veljači nosimo crveno za žene


U okviru društveno odgovornog poslovanja i brige o zaposlenicima, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. prepoznale su važnost zdravstveno-edukativne akcije Dan crvenih haljina kojoj je cilj podizanje svijesti o specifičnostima moždanog udara u žena i upozorenje na pogubne posljedice zanemarivanja simptoma i potrebu promjene načina života.


Akciju su pokrenuli Hrvatski liječnički zbor, Hrvatsko neurološko društvo i Gradski ured za zdravstvo Grada Zagreba, a njezino obilježavanje provodit će se svake godine, prvog petka u veljači. Prvo obilježavanje Dana crvenih haljina u Hrvatskoj započelo je raznim aktivnostima već u ponedjeljak, 28. siječnja 2019., a završit će velikim svečanim okupljanjem u petak, 1. veljače 2019. u Maloj dvorani Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog, na kojemu će zvijezde večeri biti žene koje su preboljele moždani udar i koje će nositi reviju crvenih haljina hrvatskih dizajnera.


Kako su 66,36% naših zaposlenika žene, najmanje što možemo učiniti je dati svoj mali doprinos ovoj hvalevrijednoj akciji tako da i mi u Državnim nekretninama u petak 1. veljače nosimo crveno.



Sretan Božić neka bude svima

Zaposlenici Državnih nekretnina darivali djecu


U doba godine kada se s radošću iščekuju blagdani, darivanje najmilijih i obiteljska druženja, zaposlenici društva Državne nekretnine d.o.o. nisu zaboravili na one koji sve to nemaju. Zato su se i ove godine pobrinuli da radostan Božić imaju djeca iz Kuće Sv. Terezije od malog Isusa gdje je trenutno zbrinuto 27 djece predškolske i školske dobi.


Već drugu godinu zaredom, na inicijativu zaposlenika pokrenuta je humanitarna akciju pod motom: “Sretan Božić neka bude svima“ kojoj su se kolegice i kolege velikodušno odazvali i prikupili hranu, higijenske i dječje potrepštine, slatkiše, igračke te odjeću i obuću.


U utorak, 18. prosinca 2018. godine predstavnici zaposlenika posjetili su djecu i tom prilikom im darovali božićne poklone koje su prethodno djeca sama zaželjela, a voditeljici Kuće sestri Nevenki predali su ostale prikupljene stvari. Uz darove uručena je i čestitka u kojoj stoji da je vrijedno ono nematerijalno - ljubav, zajedništvo, božićni duh i dobrota.


Sestra Nevenka zahvalila se svim zaposlenicima, a najveći pokazatelj dječje zahvalnosti je osmijeh na njihovim licima te radost, zaigranost i ushićenje, što nam je ujedno i najveći motiv da ovu akciju ponovimo iduće godine.






Ekološke aktivnosti Društva
  • Koncept društveno odgovornog poslovanja donosi korist kako poduzetnicima, tako i društvu u cjelini. Svrha poslovanja svake tvrtke, pa tako i naše, svakako je dobit, no ekologija, zbrinjavanje otpada i društveno odgovorno ponašanje visoko su na našoj ljestvici prioriteta.
    Od 2015. godine dvoje zaposlenika Državnih nekretnina certificirani su kao povjerenici za otpad nakon završenog programa u organizaciji Ministarstva zaštite okoliša i prirode.


    Prvi korak u zbrinjavanju otpada poduzeli smo vezano uz papirni otpad. Papir se odlaže u za to namijenjene kutije koje potom preuzima tvrtka Unijapapir. Neko vrijeme u Društvu su zbrinjavani i otpadni toneri u za to predviđenim spremnicima, no kako je Društvo s vremenom počelo koristiti kopirne aparate u najmu, brigu o toj vrsti otpada preuzeli su dobavljači.

    Naši povjerenici za otpad svakodnevno educiraju zaposlenike Društva i svijest o ekologiji sve je prisutnija, slijedom čega se pojavila potreba za većim brojem kutija za papir. Tako smo od prijašnjih devet došli do brojke od devetnaest kutija u zgradi sjedišta u Planinskoj.

    Uvođenjem aparata za napitke povećana je količina plastičnog otpada i u tijeku je nabava spremnika za plastični otpad unutar zgrade.


    Osim u zgradi sjedišta, na gore opisani način nastojimo djelovati i u svim nekretninama kojima upravljamo.

    Briga za okoliš je samo jedan od elemenata društveno odgovornog ponašanja kojem Društvo posvećuje dužnu pozornost, a sve u skladu sa smjernicama propisanim Kodeksom korporativnog upravljanja trgovačkim društvima u kojima Republika Hrvatska ima dionice ili udjele, a koji je Vlada Republike Hrvatske donijela krajem prošle godine.






Državne nekretnine na godišnjoj PuRE-net konferenciji u Pragu
  • Državne nekretnine sudjelovale su u na Godišnjoj konferenciji PuRE-net koja je održana u rujnu u Pragu.
    Glavna tema ovogodišnje konferencije bila je Prijenos i tranzicija nekretnina u vlasništvu države. Na konferenciji je sudjelovalo 18 europskih zemalja, članica PuRE-net organizacije.



    PuRE-net je europska organizacija koja okuplja agencije, ministarstva i druge organizacijske oblike iz 23 europske zemlje koji se bave upravljanjem državnim nekretninama. Glavna svrha organizacije je povezivanje europskih država te promoviranje i razvoj dobre prakse upravljanja državnim nekretninama u državama članicama. Organizacija potiče dijalog i razmatranje problematike unutar, ali i izvan organizacije, utvrđuje smjernice te potiče suradnju i izvan Europe.


    Za naše Društvo ovakve konferencije sjajna su prilika da se podijeli znanje i razmijeni iskustvo sa europskim kolegama, da se dobije uvid u praksu europskih zemalja, od kojih su nam neke i vrlo slične. Prilika je to za definiranje ideja, podjelu iskustva i uspostavu kontakata, kao i prilika da se nauči od onih koji su nešto već implementirali, i sada se već vide dobre, ali i loše posljedice nekog projekta.



    Predavači na konferenciji bili su čelni ljudi iz struke, zaposlenici tijela europskih država koja upravljaju državnim nekretninama, ali i vrsni međunarodni stručnjaci na području nekretnina, primjerice direktorica kanadskog Nacionalnog foruma za nekretnine Toby Greenbaum, konzultanti iz Knight Frank-a Josef Karas i Ryan Wray te Bridget Workman, dugogodišnja konzultantica u području upravljanja nekretninama.


    Naše Društvo predstavilo se kratkom prezentacijom, na kojoj je upoznalo nazočne sa svojom organizacijskom strukturom, glavnim vrijednostima na kojima temelji svoj rad i aktivnosti, oblicima nekretnina kojima upravlja, glavnim zadacima i izazovima u budućnosti.


    S obzirom da je upravljanje nekretninama dinamična aktivnost na koju utječu brojni vanjski faktori, od kojih je tržište samo jedan, izuzetno je važno surađivati sa srodnim organizacijama, prenositi dobro iskustvo te u suradnji s drugima razvijati i implementirati nove ideje, i naravno, biti značajan dio europskog prostora i tržišta.


    Kako je bilo na konferenciji možete pogledati OVDJE.








Državne nekretnine sudjelovale u B2B utrci
  • Tim DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. i ove godine sudjelovao je na Magenta 1 B2B Run, poslovnoj utrci namijenjenoj zaposlenicima tvrtki na području Republike Hrvatske.



    B2B Run je utrka duljine 5000 m koja se već 4. godinu uzastopno održava u Zagrebu i većim hrvatskim gradovima. Naših 14 zaposlenika trčalo je u četvrtak 13. rujna u 18 sati zajedno sa čak 6200 sudionika iz 380 tvrtki. Na taj način dali smo svoj doprinos ovom jedinstvenom i hvalevrijednom događaju na kojem se kroz sport i neformalno druženje jačaju korporativna kultura i zadovoljstvo zaposlenika. Još jedan benefit ove Utrke je poticanje i promoviranje zdravih životnih navika. Vidimo se na startu u još većem broju i iduće godine.